piątek, 27 grudnia 2013

Ilustrowane SBR! KONKURS

Przeglądałam kilka blogów i stwierdziłam, że SBR czegoś brakuje. Czegoś bardzo ważnego, co nadaje opowiadaniom życia, kolorów. Pomyślałam, że na pewno znajdę w stadzie kogoś, kto będzie uzdolniony i narysuje coś lepszego niż ja ^^
Dlatego otwieram konkurs w ramach Wielkiej Świątecznej Zabawy. Polega to na tym, iż:
  1.  Wybierasz jednego członka naszego stada. (konie nie mogą się powtarzać)
  1. Przygotowujesz materiały:
a) Kartkę papieru, kredki, farby, pastele i co tam jeszcze dusza zapragnie oraz aparat
b) program graficzny (dobry paint też nie jest zły ;-;)

3. Wysyłasz mi swój rysunek.
4. Czekasz na wyniki konkursu i nagrody ^^


PS: Możesz wybrać więcej niż 1 konia : D

Musisz zarezerwować kogo rysujesz C:

Rudy rysuje - Wolf Dark

Tutaj instrukcja dla "beztalenciów"

6 komentarzy:

  1. Ta ilustracja dla ,,beztalenciciów" jest za przeproszeniem do kitu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest sobie zwykły konik aż do punktu 4. , a potem nie wiadomo jaki w ogóle go nieprzypominający

      Usuń
  2. Ja się nigdy nie zaloguję27 grudnia 2013 13:48

    Mov nie zrozumiała. Soł sad.

    OdpowiedzUsuń