środa, 11 grudnia 2013

Rudy powraca!

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1o7siuzb9baWHqK_MHGscTSGOjcCnW9CpGyDcyjzsUryDJJ3S

Imię: Rudy (Rudzik)
Płeć: ogier
Wiek: 3 lata
Cechy: Wierny, Rozbrykany, żartobliwy, odważny, miły, niesforny, niezależny, dziki, narowisty, ma charakterek, umie walczyć o swoje, jesli trzeba potrafi dokopać, dobrze walczy, optymista, ambitny i cierpliwy narwaniec ponad wszystko ceni honor,...jego charakteru nie da się tak po prostu opisać, chociaż nie, można, jednym słowem: wariat, ale pozytywny, na którego przyjaciele zawsze mogą liczyć.
Stanowisko: nauczyciel walki
Żywioł: natura, moc
Moce: wszystkie związane z żywiołami,
Partner: szuka podobnej do niego i podoba mu się...
Rodzina: snobistyczne konie wierzchowe. Jako braci traktuje Martela, i Level'a, na których zawsze może liczyć. Ma też syna, Jaspera
Historia: Nigdy nie pasowałem do swojej rodziny. Ludzie liczyli że skoro moi rodzice wygrywają zawody ja też będe posłusznym lizusem. Rodzice cały czas powtarzali: głowa wysoko, uginaj nogi w kolanach, zachowuj się!
Gdy ludzie zaczęli ze mną pracować zawiedli się i oni i rodzie. Twierdzili że takiego dzikusa i narwańca nie ma co trzymać. Gdy dyrektor hodowli stwierdził że czeka mnie rzeźnia, rodzice nie przejęli się zbytnio. W hodowli jednak był stajenny, mój jedyny przyjaciel. Nie dopóścił mnie do śmierci. Wypuścił mnie mówiąc że jestem nie zależny i dziki więc dam sobie radę. W głębi duszy dalej jestem łobuzowatym źrebakiem... A tak bardziej na temat stada: odchodził ze trzy razy, ale po prostu nie potrafi się rozstać z SBR.
Właściciel: lilena11

4 komentarze:

  1. Ruuudy!!!!!!!!!!!!! Martel skacze z radości i drze gębę, że Rudy wraca.... No nareszcie.... Martel nie wie co z sobą zrobić? Czy iść do Rudego i go udusić podczas uścisków czy położyć się na ziemi i ogarnąć??? xD
    -Martel

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że wrócisz :-D

    ~ Levata

    PS Ależ długa wiadomośc...
    PPS Dlaczego nie ma mojego jakże długiego opowiadania, WD? Hm?

    OdpowiedzUsuń
  3. Levuś prześlij raz jeszcze bo mogłam przeoczyć :'D

    OdpowiedzUsuń