poniedziałek, 9 grudnia 2013

Od Korka

Pierwsze, na co zwróciłem uwagę w tym stadzie to to, że są tu saaame konie. Fag! (nje, to nie przekleństwo, to słowo pochodzące z WD'ańskiego, Religji, którą wyznaje korek ^^ ) Znowu to samo! Ech...w sumie zdąrzyłem się przyzwyczaić. Kiedy wszedłem na łąkę, wszystkie konie patrzyły na mnie jak na marchewkę na środku pustyni.
-Co się gapisz nosicielu kleszczy!- syknąłem na jednego z koni
Inne nieco się zdziwiły.
-Oooo, jaki słodki kucyk- zachichotał jeden z koni
-Słodki jak twoje kopyta...-parsknąłem
Kiedy już dostatecznie się napatrzyły, poszedłem do lasu. Rozumiem, pierwszy raz widząc coś tak wspaniałego, ale, ludzie! Trochę kultury. Przystanąłem koło wodopoju.

<Jeśli ktoś marzy, żeby napisac CD, prosz, znajcie dobroć pana XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz