poniedziałek, 30 grudnia 2013

Od Dekady


Gdy pasłam się spokojnie, nagle Jenny przygalopowała do mnie i powiedziała że Psotnik przeszedł do SBR Deluxe. Pierwsze nie mogłam w to uwierzyć. Poszłam więc do lasy by to wszystko spokojnie przemyśleć.
Mówiłam sobie w myślach "Nie, to nie może być prawda, Psotnik mnie kocha" I nagle ktoś lub coś skradało się za mną. Byłam przerażona. Skoncentrowałam się i zaczełam czytać mu w myślach. Usłyszałam coś o SBR Deluxe ale przerwał mi jego głos :
-Hey!
Odwróciłam się gwałtownie i zobaczyłam Psotnika!
-Cześć! - zawołałam radośnie
- Dekado chce ci coś powiedzieć. - odpowiedział
- No bo wiesz... - zaczął
ale mu przerwałam:
- Tak wiem że zostajesz ze mną a to SBR Deluxe jest tylko plotką- gdy skończyłam przytuliłam Psotnika
Nagle usłyszałam jego myśli
"Co ja jej powiem, ja tu nie zostaje, ja ją kocham"
- Psotnik czy to co pomyślałeś jest prawdą? - Zapytałam ze łzami w oczach
- Tak, ale nie płacz prosze cię! - powiedział i mnie przytulił
- Ale, ale- mówiłam z płaczem
- Wiem kochasz mnie a ja ciebie, będe cie odwiedzał jakoś to będzie
- Tak tylko ty i ja już nie będziemy mogli być razem, to straci sens- Powiedziawszy to wybuchnełam płaczem i pogalopowałam do najbliższej jaskini. Zostałam tam na noc. Na drugi dzień gdy sie obudziłam Psotnik był obok mnie.
- Co ty tu robisz?- zpytałam
- Przyszedłem sie porzegnać, ale nie martw sie bede cie odwiedzał!
- Psotnik kocham cie
Po tych słowach Psotnik odszedł z uśmiechem na pysku a ja zostałam w jaskini.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz